På fredag: bönekväll

Hej! Vad händer på fredag? DET UNDRAR JAG MED?! Själv kommer jag inte att vara med på Kefas den här fredagen då jag har prästpraktik i Göteborg. Även Mattias är borta för han ska ha sommarkonfirmander i helgen. Därför lämnade vi ansvaret till våra kära och trogna volontärer som även drog in Jonatan LO. Denna planeringsgrupp träffades förra veckan och nu hänger det en mindmap/tankekarta som denna grupp skapat. Och när jag läser på den undrar jag vad som kommer att ske här på fredag!! Där står nämligen ord som: GNÄLLSTATTION, SÄCK & ASKA, RÖKELSER M.M. Gud vare med er! ;) Ni får berätta för mig senare vad som egentligen hände den där kvällen. /Jonas
 
 
 
 
Kvällen börjar som vanligt klockan 19.00 med lovsång på övervåningen.

Kommentarer
Postat av: Lars-olof pettersson

hej

tänk göra tal till julavslutning till kefas

alla ledare läser jonas mattias linnea john- philp peter
från Lars-olof pettersson
ungdomsledare

2012-12-06 @ 16:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0