En kväll om att vara i Guds närhet

På fredag kommer en av de tre männen på bildernan, Claes Josefsson till Kefas. Ämnet är: Att vara i Guds närhet. För ett par månader sedan var jag (Jonas) på ett kristet möte där samma Claes predikade medan vår Mattias var mötesledare och det var en kväll som jag behövde i min relation till Gud. Den kvällen handlade om att höra Guds röst. Den här kvällen handlar om att vara i Guds närhet. Jag tror Gud vill vara nära dig och mig. Men som människa i vår tid är det lätt att bege sig iväg åt andra hållet. Därför tror jag att Gud blir glad när vi väljer att ha en kväll då vi fokuserar på att vara nära honom.
.
-------1--------------------X--------------------2-------------
En fråga: Men vem är då Claes och vilka är i så fall de andra två?

Kommentarer
Postat av: Jonas

Ledtrådar till alla tre finns i texten,

2012-03-20 @ 16:39:50
Postat av: Jonas

Är det ingen som har en aning? Jag hade tänkt dela ut lite poäng till den som först knäcker kluringen.

2012-03-21 @ 10:24:33
Postat av: Yorgos

1 är Claes Josefsson

X borde vara Jesus Josefsson (är inte spec likt på bilden bara)

2 är Janne Josefsson (debatt)

2012-03-28 @ 03:36:35
Postat av: Anonym

1 Claes Josefsson

X Samuel Logan Brengle (Frälsningsarmén)

2 Janne Josefsson (bl.a. Debatt)

2012-03-30 @ 22:35:52
Postat av: JOnas Edsberger

Någon okänd har listat ut resultatet! Så okänd person får poängen :)

2012-03-31 @ 00:10:26
Postat av: Yorgos

nej jonas person okänd är jonathan alias yorgos. missade att et inte fanns något namn i inlägget......



men för att erifiera detta kan du kolla dina sms där jag någonstans nämner detta.



Mvh jonathan

2012-04-01 @ 22:24:33
Postat av: Martin Lindh

Nej! Det var ju jag som hade rätt svar! Det är fult att ljuga Jonathan.

2012-04-02 @ 16:55:10
Postat av: Jonas

Nu blir man ju ett frågetecken!? Avvaktar med att dela ut poäng tills detta är utrett.

2012-04-03 @ 14:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0