Eat & Talk på fredag

För denna fredag står det Eat & Talk på programmet. Och det blir det! Peter kommer att stå för snacket och Jonas för smacket.

Kvällen kommer att utgå från denna Bibeltext:
"Men andens frukter är kärlek, glädje, frid, tålamod, vänlighet, godhet, trofasthet, 23ödmjukhet och självbehärskning. Mot sådant vänder sig inte lagen." (Gal 5:22-23)
Om någon vill vara med och laga mat så blir jag (Jonas) jätteglad! Klockan 17.00 i köket på övervåningen drar jag igång och kom när du kan om du vill vara med, men skriv gärna en kommentar så jag vet ungefär hur många kockar som kommer.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Tips: Detta händer ikväll (tisdag) kl 19.00 i Kastala.



Under fastetiden blir det fyra inspirationskvällar med korset som tema. Peter Frykman leder kvällen som handlar om när den grymme romaren blev from under korset. Efter föredraget och samtalet är du välkommen att också fira mässa i kyrkan kl 20.30

2012-03-13 @ 14:56:08
Postat av: Amanda Ekstrand

Tjena!

Jag kommer nog som jag sa i fredags och hjälper till med maten. Min syster kommer nog att hänga på i så fall!

Mvh

2012-03-13 @ 16:34:09
Postat av: Jonas

Kul Amanda! Din syster är välkommen. Hanna Carlsson skrev i ett mail att hon nog kommer också :)



Om fler vill vara med så är det bara gött!

2012-03-13 @ 19:30:42
Postat av: Kurt "awesome" Wallander

Ja kommer till kvällen, men så bra ja mår nu efter en tysklandsresa kan ja säga att om ja somnar i en salladsskål innan vi börjar, e ja nog inte till så mycke hjälp :)

2012-03-15 @ 23:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0