Krönikören gör entré

Tjatja bloggen!

 

Idag är det fredag och jag, Kristoffer sitter i mjukisbrallor i en blå soffa och väntar på att min tvätt ska bli fullbordad (torr). Rätt skönt. Ikväll åker Mattias, Rebecka och jag till ungdomsledarkonferensen Mission Possible i Furulundskyrkan och kommer därför inte att komma till Kefas ikväll, tyvärr. Men gråt inte över detta! Vår fabulösa chefsredaktör Jonas håller ställningarna och kommer att göra detta med bravur! Vilken klippa. Vilken man.

 

Att få titeln krönikör var oerhört stort för mig. Det låter fantastiskt proffsigt. För att få reda på om det är så proffsigt som jag trodde så googlade jag det. Resultatet blev detta:


http://sv.wikipedia.org/wiki/Krönikör (Ingen aning om hur man får till hyperlänken, men kopiera, klistra in och tryck enter. Old school)

 

En, enligt mig, fantastiskt givande läsupplevelse. Kolla gärna in den! Det är det jag kommer försöka att leva upp till.

Som avslutning vill jag skicka med er ett visomens ord.


"Det är bättre att gå på is och ha det glatt än att gå i snö och sörja."

 

Frid

Kristoffer Carlsson, krönikör, Kefasbloggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0