På fredag: Global Mission

"Varför ska man åka på missionsresa utomlands när det finns människor som inte hört talas om Jesus i Kungälv och Ytterby?"
Detta var frågan jag skickade till fredagens inbjudna talare som är ett team från UMU (ungdom med uppgift). UMU är typ ett med mission.
Och folket sade: ... (du fyller i) ...
UMU mobiliserar alltså team och sänder ut folk att berätta om Jesus över hela världen. Just nu planerar dem särkilt för en resa till London i sommar då människor från hela världen är där pga OS, och jag tror och hoppas att vi kommer att få information för hur man kan göra om man vill hänga på denna missionsresa.
.
.
Vi börjar som vanligt klockan 19.00 i Kastala. Säg gärna till om du vill bidra med något under andakten på kvällen. (Bibelord som hjälpt dig i veckan, dela någon tanke eller ett böneämne etc.) Det hade varit gött om vi fyller den tillsammans med innehåll.
.
.
Kanske man kan få svar genom den här filmen? (DTS=missionsresa)
.

Kommentarer
Postat av: Lars-olof pettersson

hej



den 15/4 då fyller jag år 37 år

ska vi fira mig då eller fira den 20/4

jonas mattias Rebecka + kristfer kefas



från lars-olof

2012-02-11 @ 10:37:28
Postat av: Lars-olof pettersson



vaktmästare

Lars-olof pettersson

2012-02-11 @ 10:39:15
Postat av: Lars-olof pettersson

hej den 24/3 då parta om klockan + på



avslutning 1/6 och hälsa välkommen till håkan

d¨å jonas ocskå



Lars-olof pettersson

vaktmästare

2012-02-11 @ 10:51:54
Postat av: Jonas

Det låter fint Lars Olof!

2012-02-11 @ 12:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0