Kefas börjar :) ..... Håkan slutar :(

Rutinerna börjar rulla igång och så även Kefas.
På fredag (31 aug) kl 19.00 börjar vi med lovsång i kyrksalen.
Mycket välkommen är du!

Men... samtidgt som Kefas börjar har Håkan sin sista
arbetsdag som pedagog i Kastala. Sorgligt, men samtdigt behöver
Håkan få ta nya steg och vi kommer nog att klara oss trots allt.
Men på fredag kommer Håkan att vara med och därför
tycker jag att vi ska passa på att tacka honom för allt han gjort!
Min tanke är att alla skriver ner:
uppmuntrande ord, bibelord och saker vi har att tacka honom för.
Kommer du på fredag kan du skriva lappar hemma och ta med på fredag,
men det går också bra att skicka till min epost
eller skriva som kommentar på bloggen
så skriver jag ut allt som kommit in på fredag.

Ha det gott så länge!
Jonas

(epost: [email protected])

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0